22 Mayıs 2013 Çarşamba

Volvo - Lune "Leave The world Behind"

Önce lütfen bu enfes müziğin keyfini çıkarın daha sonrasında okuyun. Zaten herkes hemen hemen aynı şeyleri hissedecektir bu videoyu izledikten sonra.

Öncelikle, filmde gördüğünüz kahramanlar Swedish House Mafia grubunun elemanlarıdır. Film başlangıcında gördüğünüz flashback görüntüler grubun renkli ve zirvede oldukları anları hızlı bir şekilde göstermektedir. Film devamında ise üyelerin ayrı yollara düşüşü anlatılıyor.

Volvo, çok akıllı bir hamleyle uzun zamandır gördüğüm en iyi product placement uygulamasını yeni modeli XC60 ile yapmış. Volvo, marka algısı olarak anında başka bir noktaya oturuyor aklınızda. Markaların, izleyicilerin gözüne sokmadan çok sinsice ve doğru planlanmış bir şekilde ürün yerleştirme uygulamaları yapmasının çok etkili olduğu bir çok case ile defalarca ispatlanmıştır. Ayrıca tüm sosyal medya kanallarında hashtag kullanarak "social conversation" başlatıldı bile. Ayrıca bu konsepti tüm kanallarına hem tasarım hem içerik anlamında entegre etmeyi iyi başarmışlar.

PS: Şarkının adı bile bir çok şeyi tetiklemeye yetiyor "Leave The World Behind". Her sabah kendimize bunu hatırlatsak hiç fena olmaz ne dersiniz?